همیشه میگن حریفت که قَدَر باشه میتونی راهی برای قوی تر شدن پیدا کنی 

وقتی حریفتو سرسخت و شکست ناپذیر میبینی تلاش خودتو میکنی که بهش برسی 

مدام تمرین میکنی 

همه چی رو زیرنظر میگیری که شکست نخوری 

من اما...

همیشه از ضعیف ترین ها شکست خوردم 

از آدم هایی که حتی فکرش رو هم نمیکردم 

معادله ی خیلی ساده ایه 

آدم هایی سر راهم قرار میگیرن که از همه لحاظ ضعیف و ناتوانن 

به دلیل داشتن قلب بسیار رئوف و دل دریایی که دارم 

در مواجهه با آدم های ناتوان و ضعیف جوری برخورد میکنم که انگار من هم مثل اونها ناتوانم 

که احساس ضعف نداشته باشن 

که احساس تنهایی نکنن 

که فکر کنن از خودشون بدتر هم هست ....

انقد توی این مسیر خوب پیش میرم که یهو میبینم اون آدم 

به واسطه صحبتای من انقد خودشو بزرگ فرض کرده که ...

حتی منو هم دیگه قبول نداره 

و به راحتی منو از زندگیش حذف میکنه 

توی زندگیِ من همیشه حریفِ قَدَر همین أدم های ضعیف بودن 

من‌ به هیچ حریف توانمندی نباختم 

اما به بسیار آدم های ناتوان باختم....