تا حالا گفتم عاشق شدن خریته محضه؟

اگه گفتم دوباره میگم

« عاشق شدن خریته محضه»

من یکی که هر جا حرف از عشق و عاشقی بشه جیغ میزنم و فرار میکنم 

اصلا بزار بهم بگن دیوونه 

دیوونه باشی بهتر از اینه که عاشق باشی

 

عاشق که باشی اصلا فراموش میکنی آدمی 

فراموش میکنی زندگی کنی 

فراموش میکنی نفس بکشی

فراموش میکنی که خودت چی دوست داری 

فراموش میکنی هر چیزی که مربوط به خودت باشه 

 

وای از اون روزی که نباشه 

وای از اون روزی که به این عاشقی دلتنگی و جای خالی هم اضافه بشه

 

باور میکنی چند روز پیش داشتم باهاش حرف میزدم؟

با کسی که نیست

با جای خالیش 

با دستای خالیم

 

باور میکنی بغلش کردم ؟

شاید برات سوال شه که چه جوری کسی که نیست رو بغل کردم!

باید بگم که برای خودمم سواله

ولی بغلش کردم 

حسش کردم 

وجودش رو لمس کردم 

 

سنگ بود 

ولی بود 

سخت بود 

ولی بود 

بی تفاوت بود 

ولی بود 

دوسم نداشت ولی....

 

کاش بود